filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Came in today with my wife to buy some socks. I had 6 pair of men’s and 1 pair of women’s. The cashier carelessly scanned the items to deactivate the sensors. I paid and on my way out the doors buzzed. To then be stopped by the door security and search my taped...
Read more
1.5
#1401748
Reply to reviews
Show

Uniqlo - How can anyone be so bad at Customer Service?

After contacting Uniqlo and waiting over an hour on the phone to speak to someone, I was lied to about my package arriving on time. Since I knew that I would have to pay for the return, I returned the items in store which was a better experience! How can the phone service be so bad???
2.2
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
#1389119
Reply to reviews
Show

Uniqlo - Nerisa

Bad company never order this company tried to cancel some of the item I ordered they won't cancel I was mad when I spoke to the costumer service take me one hour Til I get to talk to someone never order again in my life Bullshit
#1361261
Reply to reviews
Expect to experience delays with your online orders. If you call to question about the status of your order, you will be told to wait one or two more days when it's already past the day advertised. If your order is still not yet shipped, they will take no action unless...
Read more
2.4
#1360114
Reply to reviews
Made an intentional purchase over $200 for their 2-day shipping. 2-day shipping never came, instead according to the tracking information, it was coming ground 7day. Contact online, (twice) no responses. Call the 1800 number, Rep said they will call the shipping to...
Read more
1.9
#1355092
Reply to reviews
My mom and I bought 2 pants and shirts from Uniqlo Makati. When I tried the pants and was about to wear my shoes(sitting) the supposedly skinny fit stretchy pants has stretched and made a line on the pants. When i took it back from the same store with the receipt, i...
Read more
1.0
Metro Manila,Manila
#1314105
Reply to reviews
I made a return of Uniqlo online purchase using the mart return label on May 12. The return was processed on June 1 with an email notification. However, the return credit has not put back to my credit card on June 5. So I called and was told to wait. Called again and...
Read more
1.6
I liked
  • Design
  • Clothes fit
I didn't like
  • Does not give back return credit
  • Customer service
#1300833
Reply to reviews
Uniqlo was giving this e member promotion not too long ago. It was my 1st time purchasing them through online as well given the promotion and a 1st signup voucher. After I received my payment receipts, I was waiting for my parcel. In the end, my order was cancelled,...
Read more
1.0
#1288903
Reply to reviews
Uniqlo Malaysia has been very keen to promote their new E-member discounts which requires the phone app and membership barcode. Went to two stores before where the staff were really enthusiastic to teach us how to use the app. Taught us to scan the membership barcode...
Read more
Anonymous
Anonymous

Make life difficult with e app. Question why buy online when can the store is within 5 mins drive? Uniqlo better be prepared for what they wish for. Don't make dumb policy bec...

#1272207
Reply to reviews

Contact Uniqlo

Mailing Address:
UNIQLO CO. LTD.
1 Kingsway 6th floor London WC2B 6AN
London, England WC2B 6AN
United Kingdom
More
Show

Uniqlo - Mobile apps

Why forcing customers to download mobile apps to enjoy the discount offered? not every customer wants to download your app and add 'road bumps' to the buying process and experience. It really *** me off at the counter when wanted to pay and have sort out the mobile app requirement. Don't worry will buy uniqlo LAST in future. Just really Bad taste.
2.0
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
#1270829
Reply to reviews